GFOK21 Minikcivcivannesi arkadasıM son ayında oldu ama atlattı bebeğidr yeni 1 haftalık çok sağlıklılar ilaç zaten kullanamdılar Karantina süresi uzamıştı sanırım 20 25gün filan oldu normalde 14 gundur bildiğim
Elizan34 GFOK21 bende suan 30 haftalık hamileyim ve Corona oldum malesef karantina neden uzun süre 20 gün demişsiniz
Cansu_okan Ben korona olmuştum canım daha bir aylık hamileydim atlattık tabii ki ilaç kullanmadan çok şükür şimdi iyiyiz 26+ 5 haftalığım
Minikcivcivannesi Cansu_okan bende şuan 20+1 im eşim korona ikimizde karantinadayız bende de iki gündür belirtileri var korkmaya başladım
Cansu_okan Minikcivcivannesi nasıl belirtileri peki çünkü bnde hiç belirtisi yoktu braz koku alamıyordum okdr
1kelebek1panda Benim kayınpederim korona oldu hastenden eve geldi bende kaldı 7 aylık hamileydim kaynanam korona oldu geldi bende kaldı her korona olan bana geldi ve benim kanım vitaminlerim herseyim düşmüştü atlattım ilaçsız
Cansu_okan Minikcivcivannesi hm geçmiş olsun cnm ya inş atlatırsın ben sadece koku alamıyordum o kadar ama sık sık meyve ye sıvı şeyler tüket bn o şekilde atlatım tekrardan geçmiş olsun ❤️