Kvsraykt Ben ilk gebeligimde 113 kg hamile kalmıştım şekerim de iyiydi.kilodan ve aile öyküsünden dolayı Dr gebelik şekerim varmış gibi beslenmemi önerdi çok şükür çıkmadı..ama doğumdan 2sene sonra gizli şeker çıktı yani acliklarim yüksek glifor kullanıyordum .şimdi acliklarim yüksek çok şükür tokluk iyi en azından .dikkat etmeye çalışıyorum. Bunda 109 la hamile kaldım şuan 102 kg yum