Sanki hayatımın sonuna kadar hamileliğim hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor artık. Yurtdışında yaşadığım için 41+3′e kadar müdahaleli doğum yapmıyorlar. Üç gündür geceleri uyutmayan 10 dk da bir gelen sancılarla yaşıyorum. Hastaneye gittiğimde 3 dk da bir sancı gelmesi gerekiyor diyerek beni eve yolluyorlar. Yoruldum artık nolur bana dua edin. Suyum gelsin de hastanenin bahanesi kalmasın beni eve yollamaya diye düşünüyorum artık. Çarşamba günü sabah fitille başlatılacak yoksa ama ben bu gece ve yarın gece gelecek olan yalancı sancılardan korkuyorum şimdiden. Çok yoruldum, ümitsizleştim. Dualarınızı bekliyorum, Allah razı olsun 🤲🏼