Ebruuuuuu Arkadaşlar sleepy ve baby me bebek bezi arasında karar veremedim. Aranızda araştıran yada kullanan var mı ? Bilgilendirebilir misiniz 😊
1erkekannesi Ebruuuuuu canım ben sleepy almıştım belden sızdırma yaptı şimdi molfix aldım ama sızdırması küçük geldiği içinmiş bilemedim ben 😂 sleepy iyi bence tekrar döneceğim ona
HifaSultan Ebruuuuuu walla ben bi kızımı molfix kullandım 3 yaşa kadar bi iki defa sleepy kullandım hiç memnun kalmadım hayırlısıyla bu bebişimde doğsun yine molfix devam
Melekcansu Ben YouTube’ta bezlerin emiciliklerini test eden videolara denk gelmiştim onları izledim. Sleepy ve Huggies gayet emici çıktı. Bende Huggies aldım. Prima filan kullanmayı en başından beri düşünmüyodum zaten molfix ve Huggies arasındaydım 1 paket yeni doğan Huggies aldım . Eğer bebeğim için uygun olmazsa Sleepy almayı düşünüyorum.
Elif4334 Melekcansu huggies kaldırılıyor diye duymuştum ben isterseniz sleepy de alın kaldırılırsa direk onla başlayın derim
Elif4334 Ebruuuuuu ben sleepy kullanıyorum ve çok memnunum baby and me kullanan ve memnun kalmayan da pek duymadım ama
Ebruuuuuu Elif4334 e bebek ürünüymüş baby&me , ıslak mendilini komşum çok övdü fakat bezini kullanan bi yakınım yok ama o yüzden emin olamadım fiyatlarıda hemen hemen aynı sleepy ve baby&me nin
Kbrdmr93 Ebruuuuuu canım internetteyaz çıkar ben burdan aldım içinde 40tane yenidoğan 40tane 1numara 10tane alt değiştirme 4tane de ıslak havlu yenidoğan çok güzel bence sende kaçırma fiyatta uygun Yani 😊