24 haftaya kadar Gebeliğim boyunca 4 kilo aldm az aldım spor yürüyüş ihmal etmeyen biriyim çalışan biriyim zaten çıkmaz ama yaptıraym içim rahat etsn dedm sınırda çıktım bebeğimde 1 hafta önden gidiyor gelişimi iyidi ama allah korusun şekere yüklendikçe belki bu haftalardan sonra kritik şeyler duyabilirdim iyi ki yaptırmışım şimdi daha bi dikkat ediyorum yediğime içtiğime doktorunuzu dinleyn muhakak bnm doktorum ısrarcıydı iyikide yaptırtmış