123456789bahar yok yok kesinlikle gayet iyi ilerliyordum sağlıklı da besleniyorum tatlı yerim ama öyle abartılı değil. Bebeğin gelişimi de hep haftasıyla uyumlu yani bir irilik durumu yok kan değerlerim iyi son üç ayın şeker ortalaması önceki kontrollere göre düşmüştü hatta. Açlık tokluk şekerim sürekli sınırın altında çıktı. Dahiliyeci tanıyı koyamıyorum çünkü değerlerin gayet normal dedi işte beni problemli gösteren şeker yüklemesi oldu 100 grlık yapıldı ilk saatim yüksek çıktı sonraki iki saat gayet iyi çıktı açlık kan şekerim 90ı görmez mesela 82-87 arasıdır hep. Ama kadın doğumcu daha iyi bir tetkik için dahiliyeye gönderdi dahiliyeci bir şey bulamadı yine de sadece ilk saate bakarak tedbir ve takip amaçlı şeker tanısı koyucam diyip diyetisyene yönlendirdi diyetisyen bile şaşırdı sen kilo bile almamışsınki dedi . Değerlerin iyi görünüyor ama biz gebelik şekeri varmış gibi hareket edelim son üç ay dedi. 60 ile gebe kaldım 66 yım şu an . 27+0 ız bugün. Yani benim başımı yakan şeker yüklemesi oldu normalde vücuduma o kadar şeker sokmam. Şekerle alakalı bir şikayetim de yoktu. Keşke baktırmasaydım diyorum ben de ..