Alyaa Kızlar 20+1 haftalığım mide bulantılarım geçti ama decavit hapı bir türlü içemiyorum şuana kadar 5kere anca içmişimdir adını duyunca bile midem bulanıyor hiçbir türlü hap kullanamıyorum ne yapıcam böyle olan var mı
Msna Alyaa merhaba biliyorum çok ağır kokan bir hap sabahları her içişimde çıkarıyordum bende doktoruma danıştım gece tok karna içmeye başladım canım
BarBeyzazer Omega kullanıyorsanız decavit kullanmanıza gerk yok doktorum böyle demişti bana sorun isterseniz sizde
Annesininayazi Alyaa bende aynı durumdayım ve başka yazdı doktor 60 TL verip aldım o daha da iğrenç bir ilaç kullanmıyorum şu an doktora da diyemiyorum Allah'tan bir sıkıntı yok da şükür decavit hele acaip kötü ya
aren6161 Mervezngn bemce dogru ben bıranda kılo aldım yemek te etkılı ama decavt ve dgerlerı takvıyeler malesf kılo aldrıo bazı bünyelerde kesınlkle
svdsvdsvd tok karnına içersem sorm yok ama aç karnına acaip bulantı yapıyo 😝bir aydır kullanıyorm kiloda almadım
Sakaryali54 Alyaa al bnden de o kadar bnde icemiyorm 4aylik hamileym.doktorun veridigi kutu duruyo.ne zaman icsem hopp geri cikiyo.degistirmedide.baska Doktora gittim baska ilac verdi ama yok bnde ilac icemeyenlerdenm.bulantm hala gecmedi cnku
Alyaa OktayEsenglBa koku değil işte sorun psikolojime o kadar yerleşmiş😀😀😀arını duyunca bile midem bulanıyor