SutlacimiYedimmiBen Selam kizlar bi oglum var adi Siraç ikincide erkek Miraç olsa cok uyumlu olucak fakat bilmiyorum arada kaldik dogumada az kaldi varmi bi tavsiyeniz? Olursa Asil Mirac yani Asil ilk ismi olucak ikincide ne olur kararsizim lutfen yardim edin😊
Dua35 SutlacimiYedimmiBen Miraç çok güzel bir isim bence hem kulağa çok hoş geliyor hem de anlam olarak çok güzel 🥰
SutlacimiYedimmiBen Demetk bizcede oyle ama bu defa bi isim karisikligi olurmu bilemiyorum oglumun adini ilk duyanlar bile mirac diyor🙈
Demetk SutlacimiYedimmiBen vallah benim esimde cesur istiyor farkli bir isim ben begenmedim velki sen begenirsin
SutlacimiYedimmiBen Demetk ışık nur sacan anlaminda birde kuranda peygamber efendimizden(s.a.v) bahsederken kullanilan bir sıfat 😍
Demetk SutlacimiYedimmiBen ikinci oglunuza da bu yokdan giderek bir isim koysaniz.daha iyi degilmi.evet cesur ismi biraz agir ve ugrasikmaya misait bir isim
baby_mama Miraç ismi kızlara da konuyor sanırım, 2 tane kız arkadaşım adları Miraç’tı. Bu yönden de düşünün.
SutlacimiYedimmiBen baby_mama ben daha cok erkeklerde duydum bu ismi hem uniseks ismide olabilir ama arastrmalarima gore erkek ismi diye geciyor
SutlacimiYedimmiBen Demetk o yuzden mirac hem uyumlu hem kuranda gecmesi beni cezbediyor yinede baska bi isimde olabilir mi diye düşünüyorum