Merhaba güzel annelerimiz size bir konuda danışmak istedim malum mevsimindeyiz ve ben çok çilek aşeriyorum haftada 1 defa yarım kilo falan yiyorum araştırdım bir zararı yok ama leke vs olur diyede bir hurafe var böyle şeylere çok inanmam açıkcası ama aklımda takılmadı değil acaba çok mu yiyorum sizlerde tüketiyormusunuz