Sezaryen olacağım tarihi mi alıp doğumuma gideceğim inşallah.☺️😌Bu sezaryen de ayağa kalkamıyorsun diyenleri anlamak mümkün degil.Aynı gün kalkıyorsun ve yürüdükçe hafifliyorsun çok canınız tatlı ise ona bir şey diyemem fakat normal doğum acısına katlanmayı düşünen kendine güvenen insanların sezaryena dayanaılmaz bakmaları saçma geliyor.🤷🏻♀️Eminim sezaryen yerinden daha çok acıtıyordur o doğum esnasındaki süre.2 ablamda sezaryen oldu 2 güne ne ağrı ne sızı canınız tatlı ise dediğim gibi bir şey diyemem.Yatakta 1 ay yatıp kalkmayıp geçmedi demek doğru degil bence.