Seraykrblt Biz bugün 7+4 olduk ve mide bulantısı ağrı filan hiçbirşey hissetmiyorum normalmidir ilk gebeliğim tereddütteyim sizde durumlar nasıl 🥰❤️😍
Merve-1109 Seraykrblt normal tabi kuzum ben 16+4 üm bir kere midem bulanmadı bir kere bişeyden tiksinmedim unutuyorum hamile olduğumu göbeğim çıkıyor sadece umarım seninde böyle hiç bulantısız geçer gebeliğin sağlıkla kucağına al insallah❤️🙏🏻
Serenibo33 Seraykrblt allahım saglıkla kucagına almayı nasip etsin ınsallah. Bende 7+5ım bı kac gundur sadece bulantı var kusma yok canım hıc bıse ıstemıyor sadece peynır yiyebiliyorum tuzlu dıye bıde limon tatlı bı seyler yedgm an kusacak gıbı oluyorm. Cok halszm mesela kolumu kaldıracak halım yok.
GulcanDongel Seraykrblt bende senin gibiyim, hiç bulantı olmadı rahatça yiyip içebiliyorum😊 böyle olması daha iyi bence.. 🥰bende 12+0 haftalığım.
Seraykrblt Serenibo33 bende 6. Haftaya girerken yorgunluk vardı ama gün geçtikçe daha iyi oldum inşallah sende daha iyi olursun 🙏🏼🥰
Mineeaa Seraykrblt bende 7+6 ne bulantım var ne belirti var hiç bişeyim yok vallahi bazen öyle oluyorki hamile olduğumu unutuyorum 😂
Serenibo33 Seraykrblt amiinnn insallah öğürmekten ıcım cıktı bı seyler yemek isteyip yıyememek cok zor🤢
ZumrutHanim az once dus alirken basimdan akan su midemi bulandirdi az kalsin kusuyodum bugun 2 gr yemek yedim ondan da olmasam iyidir hicbisey cekmiyo canim aç acina yasiyorum
Seraykrblt ZumrutHanim doktorunla görüş baya ileri bir bulantı bir ilacı vardı onun rahatlarsın en azından🤗
ZumrutHanim Seraykrblt canim cok fazla ilac iciyorum zaten ekstra ilac istemiyorum folik asitle progestani geceye aldim idare ediyo gibiyim biraz buara
Seraykrblt ZumrutHanim bazı gebeler kendi yaptığı yemekleri yiyemezmiş öyle bişey bende de var başkası yapınca yiyorum ama kendim yapınca midem bulanıyor biraz yapım aşamasındaki koku dokunmaya başladı muhtemelen kaynanamda kalıcam ramazan boyunca🥺 inşallah biran önce iyileşirsin Allah acil şifa versin🌸