14 haftalık hamileyim ve geçen hafta kahverengi lekenmelerim olmuştu doktor proluton iğne ve Protestan fitil kullanmamı söyledi bunları kullanınca 1 hafta içerisinde lekelenmeler durdu ama kontrolde ultrason ile baktığında plasentanın aşağıda olduğunu dikkatli olmam istirahat etmem gerektiğini söyledi. Böyle bir durum yaşayıp daha sonra düzelen, plasentası normal olması gereken yere çıkan var mı aranızda?😕