kızlar burda yorum okuya okuya paronaya oldum , sürekli acaba hareket etmiyomu acaba biseymi oldu diye takıntılandım , sanki gündüz cok hareket etmiyo aksama dogru biraz daha artıyo gibi oluyo , yada bi gün öncesinde cok hareketli diger gün az hareketli gibi , normalmi bu az hareketi