klncnurhan sizin de daha doğuma vakit varmış yaa. İlaçlarınız niye işe yaramıyor acaba, üzüldüm. 😒 benim doğuma 5 gün var yoksa benim de daha çok olsa bende cildiyeye giderdim ama doğuma az kaldı diye gitmiyorum şimdi, yoksa kaşıntıdan yıldım gerçekten