Kızlar 38. haftaya gireceğim Yürürken sol bacağım hiç yokmuş gibi Sürüyerek atıyorum ve sol kalçam belime saplanıyor batıyor tutuna tutuna topallayarak Yürüyorum böyle bir şey yaşayan veya duyan aramızda var mı var ise herhangi bir ilaç kullandı mı ya da ne yapmamı önerirsiniz parol içtim fayda etmedi😢😢😢