Oykuaygun Merhaba, sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebeğinizi.
Kendiniz için hastaneye güzel yemek götürün. Benim hastanem çok iyiydi her şey mükemmeldi ama yemekler çok kötüydü. Benim bayağı ani sezaryen oldu kontrole gittim ertesi gün 9 da yatisim yapıldı. Heyecandan yemek hiç aklıma gelmedi ama gerçekten önemliymis .
Ben sadece gaz çıkartmaya odaklanmistim. Kayisi kompostosu içtim hastanede bol bol. Ve 2 saate falan gazım cıktı. Tuvalete de çıktım çok rahat. Öncelikle bunu tavsiye ederim size.
Bunun dışında illaki her yerde aynı şeyler yazıyordur kıyafet depend vs. Bunları yazmak istemem. Sadece coooookkk pozitif olun. Sadece sağlıkla ayağa kalkmaya odaklanin her anın tadını çıkarın. Mutlaka spinal yapın. Bebeginizi hissedin. Ameliyatliyim gibi düşünmeyin, çok pozitif olun kendi moralinizi sizden başka yükseltecek kimse yok.
Umarım çok güzel geçer her şey.