tipikbiryayburcu Arkadaşlar merhaba, Elimde fazla ovülasyon testi var hamile kaldığım için artık kullanmama gerek kalmadı. İhtiyacı olan 2 kişiye 10′ar adet göndermek istiyorum sadece kargo ücretini karşılayacaklar o kadar.
esras tipikbiryayburcu hamileysen ovulasyon testi yaparmisin sonucu at bakalım nasıl göstercek hamile olunca kaç haftalık hamilesin canım
esras tipikbiryayburcu çünkü bende yerleşme kanaması gibi bişey oldu cuma günü hamilelik testi.yaptim negatif.cikti ovulasyon testi yaptım 2 kere çift kırmızı çıktı 2 kerede silik çizgi gene hamilelik testi alıp negatif çıkar diyede yapiyom sol kasığımda ağrı titreme var çekilme var
[silindi] tipikbiryayburcu bana gönderir misiniz rica etsem Instagram kullanıcı adınızı yazın bilgilerimi atayım size
tipikbiryayburcu esras Ben 8 haftalık hamileyim. Hamile olduğumu bilmeden önce yaptığımda ovülasyon koyu çıkmıştı baya 2 çizgide. Sen en iyisi kan ver net sonuç onda çıkar
Didemmmmm esras ben hem kanda hem testte hemde ovulasyon testi ile öğrenmiştim. T çizgisi oldukça koyu çıkıyor.
tipikbiryayburcu Didemmmmm Güzel gidiyo canım bi sıkıntı yok çok şükür. Sen napıyosun nasıl gidiyorr 🥰
tipikbiryayburcu Emregizem @esras kızlar üstteki ovülasyon testim alttaki ilk gebelik testim ertesi gün kan verdiğim de beta 88 çıkmıştı hamileyken böyke oluyor Ovülasyon https://resmim.net/i/oRRwM
Didemmmmm tipikbiryayburcu ya sabahları değil de akşam 10dan sonra başlıyor canım. Sen gittin mi doktora bir daha