Gulayozgoc Bence de ikinci daha kolay olur ama şartlara göre değişebilir. İlk doğumum çok kolaydı. 2.doğumumda oğlumun boynunda 1 tur kordon vardı ve ebe önceden suyumu patlatmıştı. İlk doğumuma kıyasla biraz daha zor oldu bu yüzden ama aman aman bir fark yoktu. Sağlıklı, kolay doğumlar diliyorum.😊