Bende kaç haftadan beri çekiyorum şuan 29. Haftamdayım ve yumurta,soğan,tavuk,balık,kırmızı et yiyemiyorum ağzıma alınca tadı çok iğrenç geliyor çok özledim yemek yemeği eski sağlıklı günlere dönebilmeyi çocuğum için arada atıştırıyorum ama çok zor afedersiniz tuvalet kokusu,buzdolabı kokusu hala devam ediyor inşallah doğumumuzdan sonra geçer tek ümidim 🤲🏻😔