Minikanneee ben ilk 3 ay sadece patates ve salatalık yedim sürekli kusuyordum tansiyonum 7-5 ti açlıktan bir gebelikte bebek ilk 3 ay yolk kesesinden beslenir senden beslenmez senin depolarını kullanır daha sonraki zamanlarsa 4 ayda senden beslenmeye başlar. Kendini yemek yemeye zorlama daha kötü tiksinirsen uzunca bir süre sorun yaşarsın canın ne istiyorsa öyle yap zorla yemen hiçbir işe yaramaz daha çok bulantı ve iğrenmeden başka birde prilam dr kullan bu A sınıfı yani bebek için güvenli bir ilaç iyi şanslar 🍀