Minikanneee bende 10+1′deyim. İnanın çok çok normal bu süreç,yeise kapılıp üzülmeyin hiç. Bebek hala sizin depolarınızdan besleniyor😊
Kahvaltıyı akşam yemeğini doğru dürüst yiyemiyorum bende,çubuk,ekmek,haşlanmış patates ne bastırırsa o an.. Yalnız sade maden suyunun içine limon çok azda tuz ekliyorum o midemi çok rahatlatıyor benim bir deneyin bakalım.(Magnezyum kaynağı olduğu için içiniz rahat bir şekilde tüketebilirsiniz) Bu süreç geçici,peşin hüküm veren bağnaz düşüncelere kulağınızı kapayın,diliyorum kolay bir hamilelik geçiririz sevgiler🤗