Patito__ daha net kesınlkle ben ılk gebelıgımde baktrmadm korkuodum halk arasında duser vs dedıklerı ıcın ama yanls bı algıymıs arastrdm ılkım dusuk oldu kalbı durdu bebeımın bu ıkıncı 25+1ız cok sukur ve bakacak doktorda hersey allahtan vajınal muayne cocuga zarar vermez dedı ve mantklıda yanı skntı olmaz allaha emanet baktır zaten ılk baslarda cok doktora gıdesımız gelıo ama sureklı kan tahlıllern tam kan sayımı yaptr kalp atısı sonrası ayda 1gıt genelde ole dıolr zaten ınsallah kucagına almakta nasıpolur