kelebegimm07 Kızlar 2 gündür çok yoruldum çok temizlik yaptım bide arada geceleri istemsiz geriliyorum bacaklarım yani.. bebeğe birşey olurmu acaba 2 gündür çok stres yaptım bişi olurmu diye sizde böyle misiniz bişey olurmu
Gull_94 kelebegimm07 bende ıkı gundur ev boyadıgımız ıcın sureklı ayaktaydım yoruldum hareketlerı gunduz daha az hıssettım sadece aksamlarıda yorgunluktan olsa gerek agrılarım oldu fırsat buldukca otrmaya dınlenmeye calısın uzanın hareketlerıde yemek yıyp dınlenınce tekrar yıne yogun hıssettım ama cok yormamak lazım yınede vucudu 😇
Deletedmom_5 kelebegimm07 bebeğe bir şey olmaz canım ama ben yorulunca genelde yatıp dinlenene kadar hareketleri azalıyor oda yoruluyor sanırım
Milenka kelebegimm07 birşey olmaz inşallah kendinize temizlik yapicam diye o kadar yüklenmeyin . Üst üste değil en azından bir gun dinlenin.
kelebegimm07 Deletedmom_5 ben daha tam.net hissetmiyorum hareketlerini. 14+3üm sadece solda hafif biseyler hissediyorum hala hissediyorum ama içimde hep korku var
Deletedmom_5 kelebegimm07 o zaman sola yat bol su iç bolca dinlen cok yorulma bir sey olmaz allahin izniyle :)
Gull_94 kelebegimm07 evet ama yınede ıs guc derken yormayın kendınızı cok ben bıraz fazla yordum kendımı aynı gece pısman oldum saga sola donemedım agrıdan mumkun oldukca ıs aralarında dınlenmek lazım 😇