Zu_leyha ben günde bir iki fincan kahve içiyorum ve bebeğim de maşallah iki hafta önden gidiyor. Kafein zayıflatmıyor yani. Benim doktorum yorgun olup tansiyonum düştüğünde filan da su ve türk kahvesi öneriyor. Nescafe filtre kahve vs bilemem ama Türk kahvesi o kadar kafein içermiyor diye biliyorum. Hem nescafenin içinde plastik olduğunu duymuştum. İstersen o konuda doktoruna danış canım ☺️