Susam Geçmiş olsun bende 2 gün önce dr kontrolümde bartolin kistim olduğunu öğrendim antibiyotik verdi şişlik inmezse doğum öncesi şişliği alırız dedi siz nasıl bir ameliyat geçirdiniz ne kadar süredir vardı :( ben de 29+3 günlük hamileyim antibiyotikle geçer mi bilmiyorum çok tereddütlüyüm