T_nisaa doğumdan birkaç saat öncesinde rahat ettim ama dozunu doğum anında geçecek şekilde ayarladılar hem ilk doğum ıkınmayı bilmediğim için ve hissedilmediği için ıkınırken sıkıntı olabiliyormuş son yarım saat sancıyı çektim etkisi geçince çok zorlandım gerçekten suni sancı olduğu için daha fazla hissediliyormuş sanırım. Açılmam tamdı bebeğin inmesini bekledik o halde squat yaptım 🤦🏼♀️ Ama etkisi geçmeden uyuşuk şekilde doğum yapanlar da varmış yapamayıp sezaryene dönenler de..Riskli diye doktorum bu şekilde uygun gördü ben de bişey demedim. Zordu ama o çıkış anını hissetmek de güzeldi. Allah bi şekilde sabrını veriyor 🌸