Cansu60 inşaallah. Evet hayat devam ediyor biliyorum ama unutamıyor işte insan . Biliyormusun geçen yıl anneannem de bugün vefat etti ikisi aynı gunde vefat ettiler dedemin olumu çok güzeldi böyle çok farklıydı vücudu sapsarıydı ayakları soğuk bide böyle soğuk ter gelir ya birden öyle bisey vardı ayaklarında elleri de sıcacaktı pamuk gibi çok sıcaktı. Dedem 100 kusur yaşındaydı 18 gündür yemek yemiyordu hic bir lokma bile sonraki günlerde sadece soğuk su içti kac gün. Sonra son bi hafta bir damla şu bile içmedi damarları kurumuştu. Bugün ölmeden önce ayakları elleri mosmordu kararmıştı fazlasıyla iki defa dudakları oynadı böyle hafif açtı ağzını ve oldu o an ve o ayaklarında ki morluk siyahlık sapsarı oldu zerre morarma kalmadı. Kani bitmişti artık dedemin . Imam onu yıkarken demişki siz böyle bir insan için mi aglıyorsunuz hic ağlamayı demiş o kadar yumuşak mis ki vücudu sarı kesilmişti. Dedem çok salih bir insandı hep namaz kılardı hep sabah namazından önce uyanır namazlarini kılar sabaha kadar büyük tesbihlerden cekerdi binli olanlardan çok iyiydi kendisi hakkı ödenmez asla