Merhaba, arkadaşlar. Hamilelikte kabızlık sorunum başladı, birçok şey denedim. Elma suyu, Activia, Duphalac vs… Zaman zaman olumlu sonuçlar aldım fakat hiçbiri kefir kadar net sonuç vermedi. Genelde kısa süreli faydaları oldu. Kefiri 3 hafta her gün kullandım, rahatlama yaşadım, nihayetinde 3 haftanın sonunda artık günde birden fazla kez büyük tuvalete çıkmaya başladım. 34. haftadayım. Etkisini test etmek için eşimde de denedim, “Bana verdiğin şey her ne ise çok iyi geldi” dedi.
Kabızlık sorunu yaşayan annelerimiz mutlaka her gün kullansın, hemen anında etki göstermese de istikrarlı olunca sonucu çok iyi oluyor. haftalardır bağırsak sorunum yok, dediğim gibi günde birkaç kez büyük tuvalete rahatça çıkıyorum. İnşallah birine yardımcı olabilirim. Sade ve meyveli var, sadeyi midem almadı, litrelik olarak meyvelisinden alıyorum her gün içiyorum.