midekoruyucu fatmacos harem kuruyonuz maşallah 😂 Çok güzel isimler Allah hayırlı evlatlar olmalarını nasip etsn İnşallah 😍🤲🏼
N-h-e123 fatmacos maşallah isimler çok güzel bende hatunla isimleri beğeniyorum ama eşim istemiyor istese şifa hatun düşünürdüm 🥲
Burcutran fatmacos sağlıkla gelesin hüma hatun. Anana babana hayırlı evlat olasın InsaAllah :) bende çok severim osmanlı isimlerini.
fatmacos midekoruyucu eşim biraz Osmanlı takılıyo Mihrimah ı o seçti Sultan da Bi inat uğruna konuldu ama çok seviyorum ismi hüma yı da ben istedim o da hatun u önerdi ablama koydunuz unvan da bana neden koymadınız demesin dedi 😅😅😅
fatmacos N-h-e123 aa şifa da çok güzel benim eşim önerdi hatun u bana da güzel geldi ilk kızımda da hemen karar verdik kafa karıştırmadan bunda da şükür uyumlu olmak güzel inşallah ikinizin de içine sinen isim olur