Mrb arkadaslar. 8+5 haftalık hamileyim. Peçeteye gelen hafif kahverengi akıntı şikayetiyle bugün doktora gittim. Rahimde açılma var dendi. Progestana başladım. Düşük riskin var dendi. Başına böyle birsey gelipte gebeliği sağlıkla ilerleyen var mı. İçim içimi yiyor.