EceZ tabi ki yoktur hiç endişelenmeyin bende sizin gibiydim geçen gittim kontrole maşallahı vardır doktor korkmana gerek yok artık hiçbir şey olmaz inşallah dedi. En rahat zamanların tadını çıkar dedi. Hissetmeye başladım ben akşmları. Sizde sessiz bir yerde uzanın bir bakın mutlaka hissedersiniz. Doktorum ilk gebelikte olsa hissedersin ama tecrübesiz olduğun için genelde anlamaz anneler dedi.