Fatmaankara geçen hafta kontorle gittim daha önce 20 haftalık 2 düşük yapmıştım sezeryan mi normal mi benim için iyi ben sezeryam isyirym dedim daha erken 30 haftan bitsin konuşuruz dedi yani bayramdan sonra gittigimde söyler doktorum özele gidiyorum 30.haftayi görsem şükür