Sevde0281 Bebeğin suyu siziyormus suyu az filan diye post açmıştım hep. Şimdi yatisim yapıldı su gibi akıntım var demiştim meğer suymus. Dualarınızı eksik etmeyin bugün doğuma alincam 37+5 te gelen oğluşum diye başlık açmak nasip olur insaAllah
Kaderimm Sevde0281 Rabbim hayırlısıyla bebeğini kucağına almayı nasip etsin cnm 🤲 Allah’ın rahmeti üzerinize olsun 🤲🥰
Mervenzeee Sevde0281 sağlıkla alın kucağınıza inşaallah bu mübarek günlerin hürmetine amin, bizlerde Tabiki 😊