shrbn25- dikkatımı cekti de mayıs anneleri olarak Masallah cok fazlayız ♥️♥️37+2 olduk bizde .sizde bu hafta doğmak istiyormusunz 😁bugünlerde hep böyle istiyorum rüyamda bile süreklı doguyorm🥰sizler ne durumdasnz
Gigy shrbn25- 37+1 bizim de azcik daha dayanmalı bence 🤰🤰rüyalar ah rüyalar kabusum oldu sormayın 🤭🤭🤭sağlıcakla gelsin tüm minişler
Musefam shrbn25- Bende 37+2 oldum bugün bu hafta gün alacağım ins biraz heyecan biraz korku beklemedeyim
-Kbra8- shrbn25- 36+6 benim de. Rüyalarım hep doğum ve koşturma içinde geçiyor 😂 bende diyorum dayan miniko az daha. Daha erken diyorum 😂 en azından bi 38 leri görsek. Bazen de hemen doğsun istiyorum
Dilarraa shrbn25- 38+0 olduk bugün çarşamba çatı muayenesine gitcem eğer uygun değilse çatı sezaryen günü alcaz uygunsa da mini kızımın keyfini beklicez gelmesi için ❤️ Hepimizin hayırlı kolay doğumları olur inşallah
Yesimcakiroglu Gigy Bizde 37+1 deyiz kızımla 🙏 Haftadan beri erken doğum riskim var sadece tuvalet için kalkıyorum bu haftaları görmek mucizeydi benim için geçen hafta doktorum 1 hafta daha tutsan içinde iyi olur dedi 🙈 Ağrılarım sancılarım uykusuzluk ama direnmeye devam 😅 Çarşamba gününe aç gel dedi her ihtimale karşı alabiliriz dedi, inşaallah sağlıkla kucağımıza alırız küveze girmez inşaallah🙏
Gigy Linam6868 bizimki de kız😍haftaya bekliyoruz bakalım, sağlıklı gelsinler de ,onlar belirliyor valla boşa plan yapıyoruz 😊😊😌
shrbn25- -Kbra8- bence o kadar kücük degiller yeter daha 😂 ben sıkıldım vala dogsun istyrm kase kase hurma bile yiyom ama beyfendı basta durmuyodu simdide gelmeye niyeti yok😇
angels_-mom elifsuheda sancı vs var mı? Ben de her gece lavobaya gittiğimde suyum gelir mı acaba diye dusunuyorum 😁
shrbn25- Dilarraa hayırlısı olsun insalllah ♥️♥️♥️bizmde catıyı erken yapmazlarmı acaba bu hafta yapsalar keske
angels_-mom shrbn25- bende ruyamda hep suyum geldiğini görüyorum. Bizde 38+6olduk sabırsızlıkla bekliyoruz bebişi hayırlısıyla gelir ıns
Asssel angels_-mom karnımda sertleşme ve kasıklarda baskı hissi çok oluyor. Özellikle ayakta iken. Sizin var mı?
Ophelia 37+2 ben de🤗 Bu cuma gün ve saat belirlenecek. Doğmazsa tabi 😊 3-5-7 mayisdan birinde kavuşacağız 🤩🥰
Gigy shrbn25- bilinç altı karışık ,rüyalar ondan galiba 😊🤭doğuyor ,doktorun kullandığı terimler ,vs vs bir sürü şey 😄
-Kbra8- shrbn25- valla öyle canım yanıyor ki bazen. Bende hemen doğsun istiyorum dayanamadığım zamanlar oluyor. 🤭 ay bide dün merdiven çıktım direk böyle vajinamda değişik hisler oldu kımıldama gibi biraz ağrı gibi. Sanki işe yarıyor. Onu da deneyim derim 😂
shrbn25- Gigy bende dün gece dogmustum posete koymuslardı ne alakaysa sonraben kucağıma aldım kaçtım hastaneden 😂😂 benim bilinc altı biraz farklı calısyo 😂