alimerve Kızlar Bağcılar Medipol mega Hastanesi’nde Duygu Işıl Gencer e giden dogum yapan memnun kalan var mı hastane ebeler hemşireler nasıl normal doğum yanlısi bir doktor mu ve doğum ücretleri nedir
Pnrmcht53 alimerve ben orda doğum yaptım doktorum Nagihan kayaydı ama mesai saati dışında olduğu için Elif Çiler Eren doğumumu gerçekleştirdi çok memnun kaldım.Hastane çok güzel hemşireler ebeler çok ilgili normal doğum 3800 sezeryan 5200 çoğunlukla normal doğumu öneriyorlar
Neslihan1903 alimerve hastanede ebeler hemşireler 10 numara canım ben 35 gün önce yaptım doğumunu çok memnun kaldım ama o doktoru tanımıyorum Feride mimaroğlu ve nagihan kaya ile doğum yaptım ben süper doktorlar 🤗
alimerve Pnrmcht53 hay Allah razı olsun aklımdaki bütün soruları cevapladin duygu Işıl gencetmrr randevu aldım bende bakalim
alimerve Bebekbeklerkenn son haftaya kadar ona gidip tam doğum yapacağım zaman bayram iznine çıktı ki bana bayramda burdayım demesine rağmen gitti hic tanımadığım nöbetçi bir doktorla sezaryen doğum yaptım yarı yolda bırakıldım anlayacağınız…..
Bebekbeklerkenn alimerve ya işte sırf bu yüzden gitmeye korkuyorum medipole🤒 fiyatları yüzünden tekrar mı düşünsem orayı dedim sizi hatırlıyorum ilk zamanlardan. Hayırlısı olsun kötü olmuş gerçekten benim de orda korktuğum durum bu. Kaç ay bi doktora güveniyorsun doğuma o gelmiyor🤒
Bebekbeklerkenn alimerve peki fiyatları ne kadar şu an son anda değiştirmeye değer mi o kadar memnun muydunuz hastaneden
alimerve Bebekbeklerkenn hastane iyiydi temiz hemşireler ilgili güzeldi sadece doktor konusunda sıkıntı yaşadım normal 3800 Sezaryen 5200 dü