10-15 dk önce hapşuruğumda çok şiddetli bir ağrım oldu rahmimde daha öncede oluyordu ancak bu kadar acılı ve şiddetli değil sanki biri bıçak saplamış gibi çok acılı bir ağrıydı bu beni çok korkuttu sanki içerden bir bağ koptu gibi kanamam yok ama çok tedirginim doktora gitmeli miyim acilen yoksa normal bir durum mu? Ağrım geçti ama sağ kasığımda ciddi bir ağrı var lütfen yardım edin