damlali ben de 28+5 im, bebek 2 3 haftadır sağımda toplanıyor bazen az bazen sürekli toplanıyor. Doktor bana da normal, sancı vs olmadığı sürece artık toplanma sertleşme normal dedi. Magnezyumu bazen 2 kez içiyorum. Ve maden suyu beni çok rahatlatıyor tavsiye ederim