esrosSs Merhaba sancı başlangıcı nasıl oluyor nasıl sürüyor , benim sancı ile ekstra ne yapmam gerek önerilerinizi ve tecrübelerinizi benimle yaplaşır mısınız ? Bu arada biz 39+4 olduk bekliyorum :)
ZEhrA_94 esrosSs canım ilk başta regl ağrısı gbi başlıyor düzensiz şekilde Bu sancı açılmayı tetikliyor bu sancılar başladığında sıcak duş yürüme squat yapabilirsin sonrasında regl sancısının şiddetli versiyonu şeklinde geliyor ama düzenli şekilde gelmeye başladıysa o zaman doğum başladı diyebiliriz önerim doğuma girdiğinde sancın geldiğinde derin nefes alıp ıkınman ıkınmaktan korkma bu şekilde sancı da azalıyor açılmanda hızlanıyor doğum daha hızlı oluyor
esrosSs ZEhrA_94 çok teşekkürederim versiğin bilgi için , 1,5 haftadır regli ağrısı gibi ağrım var karnımda çocuk toplanıyor , belimde de zonklama oluyor. Ama normal bi ağrı sancı kelimesinin karşılığı değil bence :)