Arkadaşlar 36+1 günlük olduk bugün leke su vs yok ama sürekli sancı girip girip çıkıyor yarın sabah acilden giriş yapıp muayene olucam ikinci gebeliğim bu arada ilkinde Sünni sancıyla 40 haftada doğum yapmıştım hiç böyle ağrılar çekmedim yarın doğuma girersem bebek kuveze girer mi acaba ? Ciğer geliştirici vs de olmadım yani normaldi şimdiye kadar bi gelişim geriliği vardı kızımdada var dendi çok şükür şimdi hiçbir sorunumuz yok 😑aydınlatabilirmisiniz içim rahat olsun istiyorum 😌