Sevoeco25 10 üzeri gebelik sayılıyor hastaneler de ama sabır biraz daha bekleyin
bi arkadaşım da aşılama yaptırmıştı catlatma iğnesi de vurulmuştu iğnenin 14.gunu kan verdiği zaman beta hcg 70 çıkmıştı siz de bekleyin 2 3 gün tekrar kan verin değer artmışsa gebelik daha çok çok yeni demektir