Arkadaşlar merhaba her bebek farklıdır hepimiz biliyoruz bunu linçlenmeyim diye önce belirtmek istedim.doktorum 2780 49 cm dedi sanırım çok geldi beni Dopplere gönderdi.gelişim fazla diğer aya göre o yüzden direncine bakacağız dedi radyolojiye gireceğim inşallah bir sıkıntı yoktur.sizde bu haftada kg ve boy gelişimleri nasıldı acaba?