Mervekaynak Merhaba hanımlar 37 ye kadar çalışabilir raporu alıp sonrasında doğum yapan varmı? Ödenekleri nasıl aldınız parça parça mi yatıyor toplu almanin bir yontemi varmı acaba bilen varmı
Sbhtzmn Mervekaynak muhasebeciniz yardımcı olur görüşürseniz ben görüşüp toplu almak istemiyorum aylık ödemelerim var dedim yaparım dedi