Mom084 Darısı başımza inşallah Allah sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin nerede varsa 🥰 kaçıncı haftada verdi gün Dr acaba
Dilara8228 Mom084 Amin inşallah 🤲 şuan 35+5 haftalığız bebegim 3 hafta önde olduğu için 37+5 te alacaklar
Fatmaada2015 Dilara8228 bizde bugün 37 olduk 7 mayıs 38+4 de alacağız dedi benmde 3. Sezeryanım kaç kilo we boyu nedir acaba
Fatmaada2015 Dilara8228 maşallah doğana kadar 3.600 olur sizinki biz bugün gittik 37 haftalık 3.300 dedi 38+4 de alıcak o zamana anca 3.700 olur gibi
Dilara8228 Fatmaada2015 benim 14 günüm kaldı doktor böyle giderse 4u geçer dedi seker yüklemem vs güzel çıktı gizli diyabet var dedi demek ki onun için bebegi erken alıyorlar
Fatmaada2015 Dilara8228 sağlıkla alın kucağınıza erken geç önemli değil kilosu çok iyi beklemese de olur bizimse az kaldı çok şükür