Eloom Merhaba arkadaşlar 15 haftalığım beneğimin kalbinde parlaklık olduğunu öğrendim ikili testim hepsi temiz çıktı doktor bir ay sonra kalp odacıklarına bakıp değerlendirme yapıcam dedim tam olarak ne olduğunu bile anlamadım başına gelen varmı bu dutum😔
Ebru1208ahmet Bende de 20 haftada çıkmıştı canım doktor tek başına bir anlam ifade etmez dedi ilerki zamanlarda geçer dedi fetal ekoya gitim çok şükür bir sorun çıkmadı şu an 30 haftalık hamileyim bir sıkıntı yok sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip rabim
Eloom Ebru1208ahmet kafamda çok soru var çevremde herkes bana çocuğun engellimi diorlar onlara hayır demekten sıkıldım kalbinde parlaklık var buda engelli olduğu demek deil diorum ama herkea çok üzerime gelmeye başladı ne yapacağımı bilmiorum haftasıyla uyumluydu sadece kalp üzerinde parlaklık var dedi başka bişey demedi
Ebru1208ahmet Eloom yakınındakilerin böyle söylemesi çok yanlış sen sıkma canım canını Allahım ne derse o olur kötü bişey olsa doktor söylerdi