Kızlar merhaba 11+1 hamileyim mide bulantım geçti gibi birşey arada nadir oluyor bugün sabahta oldu ve benim midem boş olduğu için zorlandım biraz ıkındım gibi bişey çok anlatamıyorum ama herkes o anı biliyor 😂 bunun bir zararı olur mu bazıları işte bebek düşer rahim ağzına iner zorlanınca ıkınınca falan dediler doğruluk payı varmıdır sizce