zeyolin kızlar merhabaaa geç döllenme olduğu için bebeğimizim ilk ultrasonunu baz aldı doktorum ve ilkinci ultrasondan itibaren de hep bir hafta daha büyük çıktı :) şuan 25+4üz ama geçen ay detaylıya girmiştik orda da iki hafta daha önde gözüküyoruz Yani ilk ultrasona göre üç hafta önden gidiyoruz .Benim bebeğim kaç haftalık anlayamıyorum 🤣 doğum hangisine göre olur :) geç döllenme olduğu için de adet tarihini de baz alamıyoruz