Fatosunluu canım ben de eşimden dolayı pozitif temaslıydım , 5.gün biraz baş ağrısı halsizlik oldu sonra geçti ancak 7,8.günlerde burun akıntısı hapşırık başladı aile hekim im test olmamı istedi ve testim pozitif çıktı , ateş öksürük vs yoktu bile ben nezle sanıyordum.. bu süreçte ilaç kullanmadım bol portakal ve kivi , evde mayaladığım bir kase yoğurt günde , onun dışında çay olarak zencefil limon bal geceleri yatmadan ılık ballı süt .. bunları uyguladım ve parola dahi ihtiyaç duymadım . Ha en önemlisi günde 1,5litre su anca içiyordum ama şuan 3litreye çıkardım gerçekten vücudun susuz kalmaması lazımmış .