Senemf54 -Kbra8- cok güzel olmuşlar gerçekten 🥰 acaba kaça kaça boyutunda kestiniz ipleri hatırlıyor musunuz ?
-Kbra8- Senemf54 çok teşekkür ederim 😍🌺🌼 YouTube da yapım videosundan bakarsanız ortaya bi ip konuluyor ben onu 15cm yaptım kenarlara takılanlara 10cm taktım. Sonra tarayıp kesiyorsunuz yaprak modelini çıkartmak için. Diğer uzun makromu örümü zor olduğu için ben yaprak desenini yaptım çok kolay. Bi tanesinin yapımı taraması kesimi 10dk mı almadı
Ilkannem Bende kendim yaptım. Hepsini Instagram da @rs_etiket ten sipariş verdim . Çok da güzel oldu :)
Tugcekkkkk Birkiz ben digitalmagnet. Com diye bir siteden magnet ve kitap ayracı yaptırdım. Anahtarlık da vardı ama onu doğum gününde yaptırırım diye yaptırmadı. Tavsiye ederim hem güvenilir hem de kullanıcı yorumları güzel ki benim magnet ler de çok çok güzel geldi
Ayssmom Birkiz aşırı gereksizmiş hediyelikler ya ben 20 adet anahtarlık yaptım ve kimse gelip gitmedi. Aldığım çikolatalarıda biz yedik, lohusa şerbeti çöpe, marsmellovlar hala duruyo yani yaptıracaksan bile sayılı yaptır sonra kalıyor