Yeni_hamis Merhaba arkadaslar 36 haftamda bebegim.2640 gr di..suan 36+4 um yemem.gereken herseyi yiyorum ana ogunlerde ve ara ogunlerde 3 gun sonra kontrolum var 2800 2900 olurmu acaba sizce.ve zayif dogup.bebegi kuveze giren oldumu
TheBaby Yeni_hamis Ben hiç öyle özellikle muz yiyim falan takip etmiyorum yani. 15 günde 500 gr almıştı. Bu tamamen aldığın vitaminler ve kordondan bebeğe gidem kan akışıyla alakalıymış canım. Doktorlar öyle söylüyor
Serenat Goktug78 hamilelik boyunca muz süt kaşar o kadar yedimki şuan ne kadar tiksindim anlatamam ve ultrasonda 3300 cıkan bebegim 2740 dogdu yani ne yaparsak yapalım onun kilosu alacagı kadar😂