bufemu Kızlar beta ilk güzel artıyordu 9 nisan 15 12 nisan 36.5 15 nisan 146 19 nisan 566 çıktı bugun verdim 1500 çıktı böyle başına gelen var mı dış gebelik mi doktora az sonra göstericem
milla-s bufemu bence hiç de az artmıyor siz neden öyle düşündünüz? 2-3 günde bir 2 katına çıkması gerekiyor, sizde de o olmuş.
34_21_23 bufemu gayet güzel artmış. Dış gebelik ancak kese görünmezse belli olur çünkü dış gebeliktede beta artar. Onu neden düşündünüz kim soktu aklınıza
bufemu milla-s ama 19 unda 566 çıkmış bugun en az 3000 olması gerekiyor demişti doktorum sonucum çıktı 1500
milla-s bufemu 566 olduğunda da 3 günde 3 katından fazla artmış, sıkıntı nerede? Doktorunuz kesenin görünmesi veya kalp atışının duyulması için betanın 3000 üzerinde olması gerekiyor demiş olabilir mi, yanlış anlamış olabilir misiniz?
bufemu milla-s hyr cnm kağıda yazmış hatta 26 sında 3000 olması gerekiyor diye 7 gün önce verdiğimde 566 çıkmıştı